mengile n terus gile !!

hello sume . YEAAHH lame sehh x update . slalu xde cite . huhu ! ari ni tentang kiteowg berempat iaitu aku of coz, syahir(mgse), ejat(pengkabut) n alif(pengupdate) . HAHA !

aku xtau nak cite pe tpi time hang out nieyh, mmg banyak perkara yang berlaku r. nie sume ankara ejat dan yg menjadi mgse adalah syahir . HAHA ! mle2nye time kat kedai subway . time uh kiteorg da order aku n syahir amik italian spicy( syahir blanje p/s: thanxz gile wey) haha ! ejat n aliff amik pe tah . time uh meja mmg penuh r . bile bab makan taw2 r sape yg ngap2 dulu, msti r ejat . dye amik tanpa periksa terus masuk sama itu mulut . asenye mmg da 1/2 dye makan . bile syahir amik n nak makan, dye pelik bab dye order lain tpi dapat lain . ape lagi mule r check sowg2 . skali dapt tahu yg makan syahir nye ejat . perrgghh aku ase ejat mmg kenyang r time uh . mkn 1 1/2 uh . HAHA ! aku rase syahir msti panas gile n lapa time uh time uh . HUHU ! bawah nie ade gmba time kat subway . xbyk yg tgkp sebab perut kata mari makan tgn kate pegi kamera . HAHA !




HAHA ! INI sume muke lapa r nie . HAHAHA !

ari ni mmg bermasalh r . lps kes 'makan owg punye' uh, ade kes lain tpi mlas r nk cite ann . HAHA ! kesian lak owg uh nnti .

habis je makan, kiteorg masuk panggung n layan cite RANGO yg mne suare utama dye dari pelakon yg aku minat iaitu Johnny depp . wahh mmg layan r cite uh . mmg sengal habis . HAHA ! lps habis je cite uh perut mule lha lapa. masing cari Mcd tok beli sundae cup cme syahir je beli mcflurry . SESAT haha !

macam kat mne ta . HAHA !


makan x ajak sioottt !! HAHA !

korang tgk ape ha ?? ^^


aku suke gmba nie . mcm2 ragam ade .

lps dri mkn uh, kiteorg singgah kat brands outlet . time uh Syahir nak beli topi fedora . haha ! mg dalam nie wat cm kedai sendiri r . owg ptt x leh tgkap gmba tpi kiteorg pakai tgkap je . wat hal masing2 . HAHA ! bwah nie hasil tgkp senyap2 . :D








HAHA !

lepas je habis beli n "menyakai", kiteorg tros tggu kat luar . time kat lua nie kiteorg lg "menyakai" . HAHA ! saksikan .

tgk gamba ni ikut turutan ye !!


HAHA ! yg bawah nie lain punye . :D




gamba nnie jelas kesengalan doe ~~


menagjuk owg . mcm siot je 2 eko nie . nie sume idea alip. HAHA !



huhu ! smpai nie je lha cite kali nie . da xtau sgt na cite pe sebenarnye . huhu ! k daaa~~