Kesetanan kami pelajar 5s1(2011)(part 1)

hello semua !!! arini at last dapat gak on9 setelah struggle dengan 'kepantasan' internet . huhu !
Dengar tajuk mesti korg da tau kan ape yg akan dicitekan kali nie . Kali nie aku nak citekan tentang perangai kiteorg pada minggu nie. Minggu nie disebabkan ramai gak lah yang sibuk dengan debate, kelas kiteorg jadi sikit gile lah. Disebabkan sikit, keadaan pon jadi boring kot . Pagi khamis itu hari, terserlahlah perangai setan kiteorg .
Time uh kiteorg baru balik ke kelas selepas perhimpunan di dewan. Kiterog balik je kelas kiteorg terus wat tugas masing2 takut dimarahi oleh mama kiteorg . HAHA ! time uh, aku bersama Sazfizal, Iqbal n ketua kelas kiteorg iaitu Soley2 a.k.a Solehin dapat satu idea iaitu mengunci pintu depan kelas n masok ikut blakang . Time uh tibe2 cgu waktu tu iaitu ........... otw ke kelas n iqbal lak ade kat lua kelas sibuk mengunci kelas . mle2 kiteorg xnak bag die masok bab takot cgu nampak tpi last2 kiteorg bg gak die masok . bile iqbal masok kelas ikut pintu belakang, die x biakan pintu uh terbukak sebaliknye dye pegi kunci . HAHA ! jahat gile . then cgu aku sampai n tgk kelas berkunci. cgu uh da pelik . aku n sazfizal da tergelak2 n suruh ade budak cina bernama Jacky yg berada betul2 dekat pintu uh bukak tpi die x bukak . die diri diam je . lagi tergelak lah kiteorg . HAHA ! sejak uh, kiteorg asyik tergelak je bile teringatkan perkara uh .
HAHA !
itu je cite aku , sebenanrnye byk ag kisah berlaku pada hari tu, khamis n arinie tpi nnti2 lah aku cite ea . bye2