here i am.....

OOH Just be My lady, My lady naeui yeojarago
My baby, My baby sesange wechilge
My shawty, My shawty neomaneui namjaro
Forever neoreul jikkyeojulge I want you YEAH

Here I am, Here I am (baby HEY baby)
Here I am, Here I am (OH OH OH OH)
Neomaneul wihae, sesangkkeutkkaji
Here I am, Here I am, Shawty know I want cha
patut ke ape yg aku fikirkan . adakah ini yg mmg aku perlukan ? adakah ini sesuatu yg kekal ?
perkara yg telah lama membelenggu fikiranku . adakah ini pilihan yg betul baginya dan adakah ini penting ?
adakah perkara yg sama membelenggu dirinya ? tapi aku akan hirau kan semuanya dan mencuba untuk
bertahan. dari lirik diatas aku akan bersamamu, n perempuanku, aku mahukan kamu .
apa yg aku perlukan kasih sayang yang suci murni
tapi semuanya hilang setelah kau pergi
dulu hari hariku berwarna warni
kini kian mendung
ia tinggal satu memori
jangan jangan lepaskan genggamanku ini
hidupku hanya bermakna jika kau disini
amelalui lirik ini dirimu amat penting dan mungkin diriku xdpt menangani semua tanpa mu . SARANGHAEYO !!!