MAULIDUR RASUL !!




Assalamualaikum sume !! ari nie blog aku ber'update' . wohooo!! ari nie sume cite time sekolah aku adakan Maulidur Rasul . Disebabkan aku merupakan PHOTOGRAPHER kepada majalah SAMUDERA( majalah utama
sekolah aku), aku bersama rakan aku iaitu aliff & Sazfizal yang juga merupakan org majalah bersama-sama menjadi PHOTOGRAPHER . HUHU ! Hari diadakan maulidur rasul nie, pelajar melayu akan berada didalam dewan
mendengar ceramah, pelajar cina lak berada di kantin. Persatuan mereka adakan kaligrafi dan pelajar india berda di tepi kantin dengan aktiviti mcm mengikat daun kelapa . aku pun xtau amende uh . haha !

Aku dengan Aliff dan Saz mule melakukan kerja kiteorg.(ase cuak time nie bab kene wat keje 'for the 1st time') huhu ! Mule2 kiteorg menuju ke Kantin dulu sebab kitorg nk dgr cceramah . Sbb uh la kantin tempat pertama kami tuju.
time kiteorg smpai kat kantin uh, kiteorg ase ganjil bab kiteorg je org melayu . Disebabkn kerja, kiteorg buang ase kekok uh . last2 bab ase nk dgr sgt ceramah n segan berada ditempat org, kiteorg tgkp gamba sket je kat tempat pelajar cina n india berkumpul.
time kiteorg OTW ke dewan, kiteorg bole dgr pelajar gelak2 . kiteorg da agk msti seronok r penceramah nie. bile kiteorg masuk . Tpi aku xdpt nk dgr sgt bab kene fokus time tgkap gmba . Huhu ! rugi gile wehh ..
tgh2 tgkp gamba gne kamera aku, tibe2 cgu aku yg gne kamera DSLR suruh aku tgkp gamba gne kamera dye. aku pun amik je r and aku ase syok gak tgkp gne kamera uh(ase cm nk bawak balik je) . haha ! aku ase byk gile gamba yg smart aku tgkp gne kamera uh tpi slacknye, gamba uh sume kat cgu aku.
aku ase sedih gile . penat2 aku tgkp tpi ade kat cgu lak. huhu ! aku harap2 byk r gamba yg aku tgkp gne kamera uh masok majalah . HAHA ! nie je r yg aku nk cite . xbyk idea lak . huhu !

okee daaaa!!!

kawan cine yg rapat ngan aku mmg semangat !!


nie lagi satu kwn cine aku yg semangat . bergaye beb !! HAHA !





daryll bole jadi model ! haha !

hasil tulisan Daryl.. smart gak ! huhu !


cik Sutha bersungguh sungguh ! HAHA !


alip semangat haha !


bdak smengat gak nie ! haha !

ok smapi nie je . gamba xbyk pon yg kecik . mlz nk resize ag. huhuhu !!