oh tidakkkk !!!!

hallo sume !! aku ase sedih gile r . Itu ari SEMANGAT aku nk wat rambut . da mendapat bayangan da rambut aku cmne . hampir setiap malam aku bygkn stail rambut baru . Ari isnin minggu lepas aku g r kedai gunting rambut yg slalu aku g n da biase g since aku f1(da 4 taun gak aku potong kat tempat sme dgn gaye rmbut yg sme) . HAHA ! Sampai je kat kedai uh aku bg kawan aku iaitu SYAHIR untuk memotong rambut beliau yg sperti lalang sebab da tebal sgt . HAHA ! lepas selesai je dye potong, aku dengan semangatnye pegi ke kerusi potong ambut n tunjuk gaye rambut yg ade kat handphone aku. aku cakap "nonya kasi potong rambut ini macam" . nyonya uh pon kate ok, aku lagi r ok . lepas siap je potong sume aku tengok rambut aku, ya ALLAH . Rambut depan xjdi la plak . Aku pasrah je . blek umah aku ase sedih gile . beberape ari lepas uh aku potong sendiri belah depan rambut aku . skang aku ase mmg rambut aku agak teruk tpi still OK . HAHA ! k la aneoss..


staill rambut idaman yg aku nk potong . SEKALI.....


jadi cmni la plak . HUHU !