yay ! arigato kak !!

Assalamualaikum !! sihat kew ? Lame gak x update blog . Ketandusan idea telah melanda diri . huhu !

Dari tajok ag aku rase korang dah tau ape aku nk ckp an . Kalau da terima kasih, mesti ade sesuatu yg best aku dapat ? tol x ? (sape r xtau lagi uh) HAHA ! Aku nk TERIMA KASIH kat kakak aku bab bawak balik kek dari Secret Recipe itu hari . Perrrgghhh !! mmg mahsyuk . sedap sehh . Time tu aku ckp mmg aku melantak habis . Aku rase berat aku time uh mesti da naik gile . Time tu jela, skang nie xtau la pulak . HAHA ! Tpi kek yg akak aku beli mmg sedap2 r. Yg aku igt, ade BLACKFOREST, CHEESE CALAMEDDIA(BANTAI JE SEBUT NIE), n ade ape tah ag . haha ! aku pun x igt . x silap aku ade 4 ke 5 jenis kek . huhu !

anyway aku nk ucapkan TERIMA KASIH KAK bab belikan kek yg lazat itu !! HEHE !



ha ini la gamba kek yg akak aku beli . nmpk sedap ann ? ummm yummmyy !!

p/s : cite da nk 2 minggu tpi skang bru nk post . HAHA !