a shock incident O.O

pergghh lama gile tak post ! rinduuu !!!
Assalamualikum !
sekarang kehidupan aku dah berubah . i'm not a school boy anymore . Now i'm a student of UiTm . weheee :DD
aku dapat course analisis pelaburan.. course paling kurang bilangan pelajarnya.. ini disebabkan oleh payahnya course ini macam akaun, computer science dan quantitative science.. incident yang ingin aku ceritakan adalah ketika dinner aku.. ia bertemakan Classic 70's + vintage.. WTH... aku mencari pakaian untuk dinner ini selama 2minggu.. last2 aku jumpe.. mmg giler2 sebab aku mencari lebih dari 5 tempat and aku jumpe pakaian ini pun dekat plaza alam sentral.. aku terpaksa pilih colour warna merah sebab nampak macam vintage yang amat.. memang menonjol gile lah.. takboleh blah.. HAHAHA ! harga pakaian ni mahu cecah Rm100++.. memang mengjutkan tapi pelaburan aku memang berbaloi kerana aku berjaya menjadi King OF The Night ! diberi gelaran Mr Investor ! :D.. budak kelas memang suka sebab dapat buat jadi bahan.. haha ! ni ada gambar satu saja untuk jadi tatapan.. sekian..
GELAP GILEEEEEEEEEE =,='