craziest thing

Assalamualaikum ! howdiy ? it's been a long time i haven't update my blog . IMissYouLah Blog <3 ! HAHA ! tak ada apa nak diceritakan actually . Biasalah kehidupan seorang penunggu RESULT 'SPM' yang menganggur memang membosankan . tiada apa yang menarik untuk diceritakan sebab hari-hariku hanya menghadap benda yang sama hampir setiap hari .haiihhh . apalah nasib aku . (+,+') . Tapikan, sepanjang aku duduk rumah ini, aku rasa yang aku dah banyak sangat berubah dari setiap segi . ketinggian dan berat je tak berubah . HAHA ! Dari ape yang aku tau lah kan , aku tak lagi seceria and banyak cakap seperti dahulu dizaman sekolah menengah aku . aku jadi seperti zaman sekolah rendah aku di mana aku hanya bercakap bila perlu dan akan mematikan perbualan yang sedang berlaku . Ketika itu aku tengah QTI kalau tak silap aku nama benda tu . ada makcik iaitu jiran rumah lama berbual sebentar dengan aku . The Conversation : Aunty: Eh ni Amirul kan ? Me : ha'ah . A : oh patut mcm kenal je . M : Oh yeke ? . begitulah keadaan nya . hanya makcik tu je tanye aku . kesian makcik tu bila aku fikirkan balik . aku rasa mesti ramai boleh sedar yang aku banyak berubah . aku taktau lah mcmmana nanti . aku rasa macam aku perlu bersendirian tanpa perlu diganggu . teringin berjalan seorang diri tapi mesti akan bosan begitu kan ? apa boleh buat . iye kan saja . ni sajalah cerita yang ada . harap kehidupan akan bertambah manis dan gembira . salam .



*Title yang tiada kene mengene . HAHA !