sape nk tolong belikan !!!!

Yoww. Haha ! Baru2 nie mcm2 yg aku pikirkan dari HUjung Rambut sampai hujung kaki . Heeee!!!! aku slalu bygkn ape yg aku nk and gaye cmne . n bwah2 nie sume yg aku nk ade dlm Hidup aku . ^_^

RAMBUT

haha ! yg ini bkn aku nk laki nie ea . aku nk rambut cm dalam gamba nie kowg jgn slah paham lak . aku xtau ape yg speselnye tentang ambut nie tpi rambut gaye nie wat aku teringin menggayeknnye. Heeeee~~~ sebenarnye byk je tpi aku nk try wat gaye ambut ini dulu . :D

SWEATER/JACKET

Aku ni plak dri segi pakaian, aku xkesa sgt. Baju pun aku pakai taram je tpi aku ske kalam ditaram sama jacket atau sweater . aku mmg minat xkesa la cuace sejuk or bese2 . Kadang2 smapai mak aku pun mara bab banyak sangat beli sweater . haha ! nk wat cmne da aku minat . hehe !
Yg bawah nie sweater yg aku ade . (Sbenarnye ade ag tpi ini ma fav je) .
heeee~~~

tpi, aku nk yg cmnie :

or

haha ! ade ag satu yg xde lengannye . aku da lme cri tpi time nk beli msti xde huhu ! sedih . aku harap sweater yg aku nk akan dapat . aminn!!! hehe!

SELUAR
berkenaan dengan seluar. hmmm... aku xbape pasti r bab aku seluar ase sme je . disebabkan nk sesuaikn dengan pakai sume pakaian yg ade n menambah bilangan, aku choose skinny jeans je r. aku ase selua uh mcm ok la tpi xske r lau yg ketat gile . payah meh lebih lau emergency . huhu ! sekse wehh...


(maaf atas ini bukan gamba saya yerp. hehe!)
KASUT
yg aku nntikan . da lame aku tggu . hehe ! kasut nie da lme aku nk . dri aku kecik, smpai skang aku xdpt2 ag. aku nk giler kasut nie . kasut nie bg mmg nmpk smart. bg kowg xtau r. hehe ! teka2 ??
jeng, jeng, jeng !!!!


tadaaaa!!!



n tada lagi !! haha !
kasut nie la . sneakers . aku da lame mnt . kasut nie pun ade yg murah and ade yg beribu giler r. ribu uh da bole beli motor da . haha !

haa in je r yg aku mahukan setakat nie . mmg aku da lme idam n nk dkt2 nie aku slalu brgn ade sume mende nie . haha ! korang da tau ann ape yg aku nk ? jdi tolong r belikan . hahaha ! arap2 aku dpt . hehe ! okk smpai nie je . daaaa~~~