Makin tue meyhhh !!!

Alo2 sume !! waahhhh !!! nmpknye umo aku semakin berusia . Umo aku da mencecah 17 taunn. huhuu !!! taun nie aku menjadi mangse SPM2011. arrggghhh !!! tpi bkn nie aku nk cite . cite dye tentang "adiah" yg aku dpt dri kawan aku . hahaha !


Pg tdi selepas waktu rehat, aku n the geng cm bese lepak dlm kelas . time rehat slalu akan ade pelajar yg bukan dri kelas kiteorg yg masok . Bg sesiape yg masook, pasti akan mendapat kenangan yg x mungkin dapat dilupakan . ramai da yg kene . haha ! msti best kan sape yg kene ? hahaa ! Selepas kami mengerjakan dorg n ketika tu, kami da bersiap nk ke FIZIK lab . Time da siap nk kua uh, bole lak MAIL igt ari nie ma burfday . ape lagi dowg ckp " weyh mari kita bg birthday boy kite 'hadiah'" . dowg ape lagi, tarik aku n then mule r.

Skang bru aku tau cmne pelajar yg x diundang b4 kene . mmg perit n senak wooo.. tambahan pulak baru lepas makan . huhu ! seksa weyh . Lps nie, aku pasti akan join kalau dowg wat kat owg lain dan aku yg akan menjadi raja . hahaha !

anyway kepada yg wish aku, thank you so much n kepada kwan2, thank you 4 the 'hadiah' . nnti birthday boy lps nie lak kene ea ... hahaa !

salam, daaaa~~~