MAHA 2010 5/12

Salam everybody . aku da kebuntuan idea slame nie. tmbh plak dgn tiada intenet wat aku jarang update yaww. sorry sgt2 . gome!

Nie aku nk cite tntg maha nie bkn ape, cme nk cite yg tmpt nie sesak ngan org. sesak gile le. kdg2 uh aku suka gak pegi tempat2 gini tpi yg aku mlz uh terpaksa berselisih ngan org lah . Aku ase mlz gle lau amai org tpi apekn daya da minat mak aku. aku ikut je r. Agpon lau aku pegi tempat2 gini aku ley tgk gelagat org . Mesti akan berlaku sesuatu yg klakar or sedih . Pada hari ahad hari uh, ada satu insiden yg bole dkatekn teruk gak r. tpi bkn teruk gile le cme biasa2 je . hehe! time nie aku otw balek ke parking dkt dgn pintu 2. tmpt kiteorg berada mmg jauh dri parking kiteorg . Jdi terpaksa r kiteorg nek bas yg dsediakn . percume !! woohhooo. Time otw, bas yg aku naik nie berselisih ngan tren yg bwk org gak . Jln dye besar tak besar gak la . Ade dlm 1 bas ngan 1 kete bole lalu . Jdi korang bygkn r bile bas aku bertemu ngan tren yg besa sket dri kete tmbhn ade kete org2 maha parking tepi jalan. perrrggghh!!! mmg sempit gile jln dbuatnye . berbalik pade pertembungan tadi . pemandu bas ngan tren da buntu mcmna nk lepas nie . Mmg tension r pemandu2 uh . Last2 pemandu tren uh jln je . Penumpang2 dlm bas risau bab ade 1 kete kancil parking baek punye tonggek . Kiteorg perhati je tren uh lalu . Skali tren uh sondolnye mcm men ragbi . Huhu ! hbs blakang kete uh remuk n calar sket . Aku gerenti owner kete uh msti panas gile tpi nk wat cmne . Sape suruh parking cm uh . Kan da terkene . Tpi dalam ati nie ade terderik kesian gak xpsl kene keluar duit tok kete uh . Huhu! anyway aku simpati r dekat kete kancil uh n laen kali parking elok2 jgn tonggek2 tau !! 2 je r yg aku nk cite kn kali nie . Nnti ade story aku update ye . aneyos . kamsahamida.