koRea, Korea, Korea....

Yo ahak jeah salam semua bg manusia la . Bg yg bukan manusia ah lu bikin sendiri punya salam la . hehe !

Okay semua, pasti korang tau bukan bahawa terdapat banyak jenis, rentak atau bahasa yg terdapat di Malaysia nie . Antara yg HANGAT skarang nie udeh mesti ler Korea pop(K-pop).
Berkenaan dengan K-pop nie, peminat2 nie terdiri dari golongan remaja kerana dorang membawa muzik yg berentak pop ataupun elektropop . Namun dorang juga membawa muzik yg berentak perlahan enta pe kenama uh . Mmg diakui lagu2 K-pop mmg LAYAN . Peminat2 k-pop banyak terdiri dari golongan perempuan atau hawa sebabnye Korang tau2 ler penyanyi2 dri korea nie mmg ade rupe yg hensem dan cute . Ini yg diperkatakan oleh kawan perempuan aku la . bkn aku puji kearah laen yer . hehe ! penyanyi2 perempuan dri Korea pon bole tahan . Hehe ! Tapi an korang, korang x rase pelik ke sebab K-pop mcm tibe2 HOT start dri 1-2 taun lepas . Sedangkn mende tentang korea nie famous dulu sebab drama2 jiwang atau humor je . Dri xpernah dengar lgu korea, skang kite da slalu dgr . Tambah2 lagi channel korea kat astro da ade 2 iaitu KBS WORlD dengan ONE CHANNEL . Perrgggghhh gempak r dorang punye aura . haha ! Dgn K-pop je Korea skang banyak meniti di bibir rakyat Malaysia tmbah lgi ngan perang antara Korea utara-selatan . fuuuuhhhh !! Mmg gile ler. Aku pown mnat gak K-pop nie sebab aku minat dengan gaya pakaian, rambut & muzik dorang . Walawe .hehe ! Korang, Aku post nie pon bknnye ape cme aku ade terfikir cmne K-pop nie bole MELETUP secara tibe2 . Korang xpernah timbul soalan2 gini ??? ini masih menjadi persoalan dalam soalan . huhu ! anyway korang yg layan K-pop, jgn lpe lyn muzik yg berbagai yer sebab aku pernah terbace dlm majalah mane tah ade mengatekan, cewahhh . Muzik nie akan mempengaruhi keperibadian dan emosi kite . Jadi korang kene r layan sume gak agar korang x jdi 1 jenis je yer . hehe !

ok la 2 je yg aku nk postkn . aneyos . Kamsahamida !!!