x kerua sehhh!!!!

Wahhhhh !!!! Weyh sume, aku xtau r. Semenjak bape arinie aty aku x keruan je . Aku xtau sama ade nie ade kene mengene ngan akak aku nk blek U and aku xdpt on9 ke x. B4 nie mmg aku xase pape sgt . Smpai je akak aku ckp nk blek U hujung mggu nie, aku terus xleh duk diam . Ase xnk lpz je broadband dye. huhu ! jahat gile wehh....
Ataupun aku keruan sebab aku da mle ase rindu n syg kat seseorg . Since beberape arini aku ase rindu sgt . Rase cm nk aje bersame dye all the time n aku cm xnk lepaskan dye walau sedetik pun . Tpi yg jdi mslahnye aku xtau dye rse sme mcm aku ke x... Aku ase xmgkn Gurl yg aku mksdkn akan ase sme ouh .
Hmmmmmmm!!!! aku xtau r nk ckp cmne tpi aku ase, cuti taun nie mmg xde rse seperti cuti dan mmg membosankan . Aku xpernah ase sebosan ini b4. Byk perkara yg aku xske n mmg xnk berlaku telah terjadi pade taun nie . Jdi aku harapkan pada taun 2011 and so on akan menjadi taun yg paling best dan tidak membosan kn . ok daaa~~~~