senyum la ea .

salam semua . Nie sje cite nie . Bukan ape cme aku rse sedih gak ngan org skang nie . Walaupun dok berjiran an, dowg xpena nk bertegur sape . Bukan sume tempat aku mksdkn cme mgkn ade sesetengah tempat yg begitu . Kalau da malaz sangat nk tegur uh, at least senyum r . Dapat gak pahal . Senyum 2 kan sedekah . Time bru pinda kat taman yg aku duduk skang nie, aku slalu gak nmpk org taman yg jalan2 nek moto . Dorang ternampak aku, akupun senyum r tpi dowg still ngan muke masam dowg . Pegy wat asam r ngan muke korg uh . Tpi seb bek still ade yg blz senyum . syukron . 2 je la yg aku nk cite . Jdi pada kowg uh jgn la bermasam mke ngan jiran sebab tanpa jiran, kita xmgkn hidup senang . Kalau berbaik dengan jiran, mgkn suatu ari nnti jiran akan tolong kite . contohi la kambing bawah nie . Pandai beliau senyum . Hehe !
ok 2 je . bye 2 !!!